الحالة هذه لم تعرض يرجى الرد سريعا
أنا شاب عندي 18 سنة في الصف الثالث الثانوي، وأنا صغير في تانية إعدادي كان لي واحد صاحبي أكبر مني بسنتين تصرفاته مثل الستات كان بيتفرج على أفلام جنسية كتير وكان بيخليني أتفرج معاه في البيت عندهم ومرة ورا التانية مارسنا الجنس سويا في الشرج والولد هذا كان قضيبه كبير حوالي 20 سم وكان بدخله في فتحة الشرج عندي، واستخدمنا أدوات تانية صلبة والولد هذا كان بيمارس الجنس مع عيال غيري بردو، وفضلنا نمارس الجنس بشراهة لحد أولى ثانوي لما فهمت إن الكلام دا ممكن يخليني ماخلفش ولا أدخل الجيش وأتفضح وغير كدا أنا بقيت عايز أحس برجولتي وإني مليش أي ميول تجاه الأولاد، ميولي كلها للبنات.
أنا بطلت الكلام دا من سنتبن وحياتي دلوقتي طبيعية خالص وبقيت بصلي علطول، بس عندي مشاكل من أثر اللي كنت بعمله وأنا صغير:
1. أنا قضيبي مقوص خفيف جهة اليسار والأهم إن قضيبي كله متجه شمال وأنا سمعت بالصدفة إن اللي قضيبه جهة اليسار مابيخلفش هل الكلام دا صحيح؟؟ وإزاي ممكن يرجع قضيبي لوضعه الطبيعي في المنتصف؟؟
2. أنا ساعات بمارس العادة السرية ولما بمارسها البيضة الشمال بتدخل جوه جسمي غير أنها طرية أوي غير البيضة اليمين أعمل إيه؟؟؟؟؟
3. أنا عندي على قضيبي حبوب صغيرة أوي بس مابتوجعش خالص هل دي دوالي؟؟؟؟؟؟؟؟
4. أنا أبويا هيقدم لي السنة الجاية في الكليات العسكرية وفتحة الشرج عندي في وضعها الطبيعي حوالي 2.5 سم هل أنا كدا هتفضح وهيعرفوا اللي كنت بعمله وأنا صغير؟؟؟؟
5. أنا عندي سرعة قذف رهيبة عايز اسم أي علاج طبيعي للموضوع دا؟؟؟
6. أنا حجم قضيبي كله 15 سم في أحسن حالاته أنا عارف إن مفيش علاج بيكبر بس ممكن اسم أي علاج بيساعد على وصول الغذاء ليه بشكل طبيعي؟؟؟؟؟
بعد إذنكم إجابة كل سؤال لوحده برقمه وبصراحة والنبي علشان أنا بجد نفسيتي تعبانة جامد. أنا والله سألت على الموقع دا بعد لما تأكدت أنه كويس ومبيفضحش حد.
آسف على الإطالة.
21/02/2014

رد المستشار
شكراً على استعمالك الموقع تشير بياناتك الشخصية إلى التزام ديني جيد ومستوى تعليمي ممتاز وتبدأ رسالتك بأن الحالة هذه لم تعرض ويرجى الرد سريعاً.
محتوى رسالتك لا يتوازى مع بياناتك الشخصية وتحتوي على تفاصيل فظة ولا إحراج لي القول بأنها مبتذلة يمكن للشاب الذي يمتلك ثقافة لا بأس بها بأن يطرح مشكلته بأسلوب أرق من ذلك بكثير.
رغم ذلك سأجيب على استفسارك:
1- الكلام غير صحيح ويمكنك مراجعة أخصائي في المجاري البولية لتتأكد من صحة الإجابة من موقع يعني بالصحة النفسية الاجتماعية فقط.
2- لا تفسير علمي لهذه الظاهرة ولا يمكن القول بأنها مرضية ويمكنك أيضاً مراجعة أخصائي في المجاري البولية.
3- الجواب كلا.
4- كلا لن تنفضح.
5- بعد دخولك في علاقة جنسية سوية ستكتشف إن كنت مصاباً بسرعة القذف أم لا وتراجع أخصائي في الصحة الجنسية وهم كثير.
6- لا يوجد علاج لذلك.
أجبت على الأسئلة كما طلبت ولكن لو وجهت تركيزك نحو تطوير نفسك بدلاً من منطقة الأعضاء التناسلية لما شكوت من التعب.
هداك الله.