اضطراب نفسي
في البداية أرجو السرية التامة. أنا بنت ملتزمة. بفضل الله ومن أسرة ملتزمة جدا ودي أكتر حاجة بتوجعني في المشكلة اللي هحكيها.
أنا محرجة جدا مش عارفة أحكي إزاي.
أنا مش بشوف مشاهد إباحية ولا بتفرج حتى على مشاهد خارجة في التليفزيون. ومع ذلك عندي مشكلة نفسية جنسية وهي أني أتخيل وبحب أقرأ قصص ضرب على المؤخرة والمد على الرجلين حتى لو المدرسة بتضرب طالبة أو أم بتضرب بناتها، لازم تكون اللي بتضرب بنت.
الموضوع بدأ معايا إني كنت لما بتفرج على مسلسل تاريخي وفي مثلا حد بيتجلد كنت بأستثار وفي نفس الوقت بكون متألمة ليه جدا ومش بكمل المشهد. ولما كنت بتعرض لموقف أخاف فيه كنت بأستثار غصب عني وأحس بانقباضات (معذرة). بعد كدة بدأت أتفرج على فيديوهات ناس بتتمد على رجليها وبتتجلد على ظهرها... وقابلت فيديوهات ضرب على المؤخرة ودي أثارتني جدا بس توقفت عن مشاهدتها علشان مرة لاقيت البنت اللي بتتضرب عريانة فما كملتش علشان حرام أشوف جسمها كدة.
بس انتقلت لقراءة قصص الضرب على المؤخرة والمد على الرجلين حتى لو لمدرسة بتضرب طالبة أو أم بتضرب بنتها. في البداية كنت بحس إني مستمتعة بس، لكن بعد كدة تحول الموضوع لإثارة جنسية (معذرة على اللفظ وعلى الكلام اللي هقوله) وبقيت بحس إني مستثارة جدا من القراءة. للقصص دي ورا بعض لحد ما ممكن أحس بانقباضات كثيرة واحتكاك غصب عني ونزول سائل. المصيبة إني خايفة تكون دي عادة سرية ومش عارفة أعمل إيه.
أنا مش عارفة ليه بيحصلي كدة مع إني شخصية حساسة ورقيقة جدا بشهادة كل اللي حواليا وما أقبلش إني أعمل في حد كدة ولا حد يعمل في كدة ولا أقل من كدة. والحمد لله متدينة بس بموت من الخوف إن ده يكون حرام ويضيع عملي. الغريبة إني ما بكونش كدة على طول. الموضوع ده بيحصلي كل فترة وغالبا قبل الدورة الشهرية بيوم وبعد انتهائها بأسبوع.
أنا الموضوع بدأ معايا بعد صدمة عاطفية قوية جدا حصلت لي لما انفصلت عن خطيبي وكان قريبي.
أنا عاوزة حل وعلاج لأني خايفة أموت على معصية.
أرجو المساعدة وجزاكم الله خيرا مقدما
22/2/2016

رد المستشار
الابنة الفاضلة "شمس" أهلا وسهلا بك على مجانين.... موضوعك لا غرابة فيه ولا شذوذ فصفع المؤخرة وتدليك المؤخرة مثيرات جنسية أصبحت معروفة ومشهورة، ويمكنك أن تقرئي على مجانين كثيرا مما يدل على ذلك... وسأكتفي هنا بالاستشارات الواردة من إناث:
اصفعني على مؤخرتي.. مشاركات!
اصفعني على مؤخرتي أرجوك مشاركة5
صفع المؤخرة والخيال الجنسي
الضرب على المؤخرة Bottom Spanking متابعة
ضرب المؤخرة: حب العقاب والديبلوديزم
ليس هذا الأمر نابعا دائما من مازوخية. وكثيرا ما يكون تدليك المؤخرة أو ضربها بخفة جزءًا من الممارسة الجنسية الطبيعية، هناك حالات مرضية فعلا وتسمى ديبلوديزم ولكن لها شروطا ليمكن تشخيصها أهمها أن يكون لديك حياة جنسية طبيعية متاحة ومقننة اجتماعيا! وهذا في بلادنا يعني الزواج....
ما أتوقعه هو أنك بعد الزواج لن تكون لديك مشكلات فيما يتعلق بالضرب على المؤخرة، وأما ما أضحكني من إفادتك فهو براءتك المفرطة وأنت تقولين (المصيبة أني خايفة تكون دي عادة سرية ومش عارفة أعمل إيه...) هي طبعا عادة سرية وحكمها حكم العادة السرية الذي تجدينه واضحا على مجانين في الارتباطات التالية:
العادة السرية وموقع مجانين
العادة السرية بين الطب والدين(2)
المآل في إيجاز تخيلات مازوخية واسترجاز!
تتخيل حتى....، وتسأل هل هو استرجاز؟
نفسجنسي: العادة السرية إناث، استرجاز Masturbation
التخيلات الجنسية: من الهاجس حتى العزم
وأخيرا فإن زيادة الرغبة الجنسية في الأوقات التي أشرت إليها يا "شمس" طبيعي تماما ومتناغم مع التغيرات المعتادة في الهرمونات قبل وبعد الطمث...... أهلا وسهلا بك دائما على مجانين.