السلام عليكم
أريد السرية التامة للشخصيتي، الموضوع ابتدى معي من وأنا صغير كنت فاكر في مرة حلمت إن أنا فيه ست جميلة جدا ربطاني من إيدي ورجلي وكانت بتعاقبني وأنا كنت بتوسل إليها عشان تسيبني كنت في سن ٧ سنين تقريبا، قمت من النوم كان عضوي مشدود جامد مكنتش فاهم أي حاجه كنت عيل صغير وتجاهلت الموضوع
وحلمت برضو مرة أني وأنا يعتبر في نفس السن إن خالتي الكبيرة نايمة على شازلونح وحواليها الدنيا ضلمة وكان فيه زي بودرة على رجليها وأنا معرفش إيه اللي خلاني أني أروح وأقعد أشم فيها من على رجلها و بعد كدا واحدة واحدة وأنا في سن ١٠ أو ١١ سنة كدا كانت خالتي الوسطانية بتيجي عندنا كتير بسبب أنها كانت ساكنة جنبنا بعد طلاقها من زوجها وكانت بتشتغل كانت أغلب الأيام وهي راجعة من الشغل تعدي تقعد معانا شوية كانت بتيجي تعبانة ورجلها واجعاها من الشغل كتير كنت بتشد أني أبص على أقدامها كتير جدا وأحب أني أكون قريب من رجلها أوي وأشمها من غير ما حد ياخد باله واحدة واحدة بقيت أخليهم قاعدين وأجري أشم الشبشب بتاعها وألحس فيه كتير أوي لغاية ما يكون بيسمع وينور كدا كان شبشب جلد أسود وبكعب كنت بحبه أوي ساعتها وساعات خالتي كانت تبات عندنا وبسبب أنها تعبانة من الشغل أوي كانت بتنام وماتحسش بحاجة كنت بستنى البيت ينام وأقعد أشم في رجلها وهي نايمة وفي مرة دخلت صوابعها في بوقي وهي نايمة وكنت بحب ريحتها أوي وبعد كدا خالتي ابتدت تاخد بالها وابتدت أني أما أقرب من رجلها وهي تلاحظ تبعدها كنت بزعل أوي
وبعد كدا مكنتش فاهم أي حاجه ابتديت أني أدخل على المواقع البحثية وأكتب بوس أقدام النساء ابتدى يطلعلي فيديوهات كتير وعرفت إن مش أنا لوحدي اللي كدا وبعد كدا الموضوع أتطور وعرفت المواقع الإباحيه وبقيت أبحث عن النوع الفيتيشية وحب أقدام النساء وبس وبالذات البيضاء واللي فيها مناكير وصاحبتها بتعتني بيها كويس وبعد كدا كان عندنا جارتنا في البيت رجليها حلوة وبتعتني بيها وقرايبها الستات كدا برضو كانت على طول أو أغلب الوقت عندها قرايبها وكانوا بيسيبوا الشباشب والكوتشيات بتاعتهم بره باب الشقة كنت بخترع أي حجة أنزل من البيت عشان أفضل واقف على السلم وأقعد أشم الشباشب بتاعتهم وألحسها وأخليها تلمع لغاية ما ابتدت جارتنا تلاحظ إن فيه حاجة غريبة بتحصل للشباشب بتاعتها ومن بعدها بقت تدخل الشباشب جوه أتضايقت أوي
كانت في أوقات لو في البيت لوحدي كنت باخد شباشب جارتنا دي وأدخل الشقة وأنام على الأرض على بطني وأخلي الشبشب قدامي وأقعد أبوس وألحس وأشم فيه وبعد كدا بقيت أبص كتير لكل رجل الستات حتى في الشارع وممكن أمشي ورا واحدة لو رجليها حلوة لمجرد بس أني أبص لرجلها
وكان في ناس في الشارع برضو جراند شوفت رجل جارتنا دي وأنا عارف بيتها كنت ممكن أنزل من البيت الصبح بدري أوي لو محدش موجود وأروح أطلع بيت جارتنا في الشارع دي وأشم وألحس شباشبها لأن بيتنا محدش بقا يحط شبشه برا وعملت كدا كذا مرة
وأنا مش عارف أعمل إيه كل شوية أتوب وأقعد أصلي وأدعي ربنا أنه يغفر لي وأقول مش هرجع تاني وبرضو أرجع للكلام ده تاني
أنا بصلي الفرض بفرضه وبقرأ القرآن بس أنا مش عارف في إيه والله حاسس إن الموضوع اتطور معاي بس مش عارف أعمل إيه
بيقت أدخل على جوجل أبحث عن قصص أقدام النساء والـ slaves وبحس أني بحب دوره وكنت عملت إيميل فيس باسم مستعار أكيد وبقيت أبحث برضو عن الكلام ده وأشوف أي ملكة أو واحدة أعمل معاها كدا بس معرفتش مش عارف أعمل إيه عشان أمتنع عن الغريزة دي!!
4/2/2024

رد المستشار
تعتبر الفيتشية نوعا من أنواع الشذوذ أو الانحرافات الجنسية التي تتعلق بالتفضيل الجنسي وهذه الحالة تكاد أن تكون خاصة بالذكور وتعود جذورها إلى مرحلة الطفولة والبلوغ كما هو الحال معك. والفتشية تعني استثارة الرغبة والشهوة الجنسية عن طريق القدم وتفضيله عن باقي المناطق المثيرة للجنس.
غير قليل من الرجال يحبون أقدام النساء، لا بل أيضاً توجد نساء تنجذب إلى أقدام الرجال. تفسّر الفتيشية على أنها حدوث الإثارة الجنسية من خلال مداعبة أو لمس أو لعق أو شم رائحة عضو غير جنسي وهو في هذه الحالة القدم كما هو الحال معك.. منذ طفولتك أو بداية المراهقة بدأ ميولك للمس ولعق الأقدام والشباشب ومص الأصابع والأحذية وكعوب الأحذية.. وشم رائحتها.. فبعد بلوغك أصبح قدم الأنثى مصدر إثارة جنسية لك.. يبدو أن الأمر وصل إلى حد الهوس في لعق أو لحس وشم الأحذية والشباشب والجري والبصبصة لأقدام النساء في الشارع.
ما ذكرته من لعق قدم خالتك وشم حذائها وكذا لعق وشم أحذية الجيران يبدو مرتبطا بنوع من المازوخية التى ترتبط بالذل والمهانة لتحقيق الإثارة واللذة. لا أريد الخوض كثيرا في هذا الموضوع حتى لا ندخل في متاهة التحليل النفسي والصراع النفسي العميق لما أنت فيه. جل ما في الأمر أن حالتك ذات ارتباط شهوي له جذوره في السنوات الطفلية المبكرة.
أنت قد لا تدرك خطورة التعلق بهذا الموضوع.. أنك تستنزف شهوتك الطبيعية وتقوم بتحويلها بعيدا عن منطقة الجنس الطبيعي.. أنت تستنزف وقتك في البحث عن شريك من خلال البحث في الميديا .. أنت تدمر حياتك.. لم يعد هذا الخطل (فتشية القدم) ما تشكوه .. بل الدافع القهري الذي يجعل حياتك رهنا لتنفيذ وممارسة هذا السلوك الشاذ.. استفحل الحال معك ولم تعد لك القدرة على كبح هذا الخطل، وهنا أصبح الأمر مرضا مما يؤثر على أداء العلاقة الجنسية الطبيعية.. والدخول في ضائقة كبيرة تؤثر على عملك اليومي، أو الإضرار بعلاقتك مع الآخرين.
أنصحك باستشارة طبيب مختص في حال ملاحظة زيادة شدة الحالة، وخلال هذه الفترة أنصحك بالابتعاد عن المثيرات الجنسية، والامتناع عن مشاهدة المحتوى الجنسي الإباحي الذي من خلاله تظهر القدم كمثير جنسي.. وهنا أستميح أستاذي الكبير د. وائل أبو هندي بأن حالك ليس فقط فتتشية القدم، بل هناك دافع، بل وسواس قهري قد تمكن منك من خلال المشي وراء كل رِجل جميلة والخروج صباحا لممارسة طقوس اللحس أو الشم..
هنا أطلب منك التوقف عن مشاهدة الأفلام الإباحية حول هذا الموضوع، وبدلا من البحث عن قصص أقدام النساء في الميديا، ابحث عن طبيب.. أنصحك الآن أن تتوقف وتشد الرحال وتتوجه إلى الطبيب النفساني وتشرح له الأمر.. لا تتأخر
اقرأ على مجانين:
دوامة الفتى العربي فطاشية القدم والفطرة!
فطاشية القدم: سيادة الأنثى!
فتشية القدم منذ الصغر
اختزالية القدم: اضطراب نفسجنسي!
السادية - المازوشية أسطورة في الطب النفسي