مش عارفة إن كنت عذراء أم لا..!؟
أنا منة عندي 15 سنة زمان لما كنت صغيرة لم يكن لدي أي فكرة عن الجنس ولما كنت أتفرج على التليفزيون وكنت أرى مشاهد محرجة كنت بحب أتفرج عليها وبرده ما زلت وكنت بلعب مع أولاد عمي وبنت خالتي لعبة عريس وعروسة بس أوقاتها ما كنتش أعرف أي حاجة عن الجنس خالص كنت بعمل اللي بشوفه في التليفزيون واستمرت الحكاية دي حوالي 5 سنين..
ولما دخلت الإعدادي كنت باتكسف ألعب اللعبة دي معاهم تاني ابتديت ألعبها لوحدي مع المخدة وبعدين بشعر بالندم الشديد وفي يوم كنت بتفرج على التليفزيون وشوفت منظر خارج جريت بسرعة لغرفتي وعملت كل اللي شوفته إلى أن أصبحت أستمتع وأصبحت عادة عندي بس والله كنت بحس بندم شديد وحاولت أبعد وكل لما أبعد برجع..
وفي يوم كنت بلعب بالعجلة تمارين في دم نزل ما كنتش عارفة إذا كان ده دم الدورة أم أنا غصب عني فقدت عذريتي وإلى اليوم وأنا مشغولة بس أنا الحمد لله بعدت ممارسة هذه العادة مع مخدتي بس مازلت مشغولة بالتفكير..
وعايزة أستفسر عن حاجة مش عارفة إذا كنت بعمل العادة السرية أم ذلك شيء عادي
عندي أسئلة كثيرة بس مش لاقية لها جواب جاوبني..
17/3/2010

رد المستشار
أهلاً وسهلاً بك يا منة في موقعنا مجانين وفي صفحة الاستشارات.
إن كان سؤالك: هل مسمى ما أفعله هو العادة السرية؟
فالجواب: نعم.
وإن كان سؤالك: هل ذلك خطأ أم لا؟
فالجواب: هو خطأ.
وإن كان السؤال عن عذريتك؟ فلا سبيل لإثبات ذلك إلا بالفحص مع أنني لا أتوقع ذلك لأنك لم تذكري أنك قمت بإدخال شيء.
على كل حال: ما دمت قد استطعت الإقلاع عنها لفترة فأنصحك بالاستمرار لأن الأذى الجسدي متوقع كنتيجة لاستمرار ممارستها كما أن الأذى النفسي مؤكد ومما يعينك على ضبط نفسك والامتناع عنها الامتناع عن مشاهدة المشاهد الفاضحة والجنسية في التلفاز.
بقي أن أسألك: أين أهلك يا منة وأين الرقابة التي بدا لي أنها غائبة تماماً على الأطفال في عائلتكم؟
اقرئي من فضلك صفحة الاستشارات الخاصة بالعادة السرية: نفسجنسي: العادة السرية إناث، استرجاز Masturbation