لعب الكوتشينة وخلع البنطال وكشف الجيش !
السلام عليكم؛ أنا محروج من هذا الموضوع بس غصب عني والله العظيم أنا كنت في السن 15 سنة وكنت بلعب مع أصحابي في بيت زميلنا وكنا بنلعب لعبة الكوتشينة وقال واحد من زمايلنا اللي هيتحكم عليه هنتحرش بيه، فاتحكم عليه في اللعبة وهذا الموضوع بالضبط وأنا كنت لا أعرف أن هذا الموضوع غلط فقلعت البنلطون ودخل القضيب الذكري في فتحة الشرج وأنا لا أعرف أن هذا الموضوع غلط أنا أعرف أنها لعبة وخلاص؛
وأصحابي كانوا أربعة فأنا عايز أعرف أنا شاذ كده وأنا نفسيتي تعبانة من هذا الموضوع كل ما أفتكر نفسيتي بتتعبني، وأنا دلوقتي عندي جيش وخايف من الكشف الطبي
أرجوك يا دكتور تفيدني أعمل إيه في هذا الموضوع.
شكرا
29/08/2013

رد المستشار
شكراً على استعمالك الموقع.
سؤالك الأول يتعلق بفحص الجيش لا تُعِرْ لهذا الفحص أية أهمية فلا الطبيب يبالي به ولا يستطيع أصلاً الحكم على توجهك الجنسي من خلاله.
أنت طالب جامعي ودخلت العقد الثالث من العمر وأنت أعلم من جميع الناس بتوجهك الجنسي، الحادثة الدنيئة أو اللعب الخبيث في مرحلة المراهقة يعكس الجهل الجنسي والتربوي على مستوى العائلة والتعليم والمجتمع بأسره حاول أن تضع هذا الحدث أو بالأحرى الاعتداء الجنسي جانباً وأن تسعى في المستقبل بتوجيه أطفالك وتثقيفهم ومراقبتهم.
وفقك الله ورعاك.
واقرأ على مجانين:
كشف الجيش أهلي والفضيحة
القلق الشرجي، الشذوذ والجيش وفتحة الدبر
الجيش، والكشف الطبي، والفضيحة
التعليق: أتمنى أني حد يساعدني أنا بندم دلوقت والتفكير بيموتني
أنا مش بعرف أنام من أنا كنت بمارس الشذوذ الجنسي وأنا والحمد الله أنا بطلت الكلام دة من 4 سنين وندمان وأنا مقبل على كشف الجيش بعد أيام قليلة وخايف من الكشف هل هيكتشفو حاجة زي كده ولا لا
حد يطمني أنا خايف أوي من الفضيحة وأهلي يا ليت حد يطمني يكون متأكد من كلامه، أنا مش بنام والله ولا عارف أفكر محتاج مساعدة يا ليت اللي عارف حاجة يقول لي بجد
وشكرا