عن شذوذ
بسم الله الرحمن الرحيم، أنا عبد الرحمن من مصر يعني مش مهم تفاصيلي، المهم وأنا في السن المبكر ده أدمنت عادة سرية يعني تمام مفيش حاجة والحمد الله بس في فترة لما انتشر الشواذ في مصر والعالم العربي بدأت أفكر أني شاذ ومعرفش إيه
المهم أنا يعتبر كل يوم بعمل العادة السرية في يوم عملتها على ولد بمعنى أصح وأتمنى توبة منها بس أنا لما أول مرة عملتها لاحظت أني بقيت أعملها على أولاد كثير فجأة بقى عرفت أني بقيت مثلي وكدا وبقيت يعتبر أميل للجنسين
أنا صراحة مش فاهم هل ده إحساس أو إيه مع أني بصلي وبصوم وكله تمام بس جاء لي الإحساس ده كثير
يا ليت ترد.
18/8/2020

رد المستشار
الأخ الفاضل "عبدالرحمن محمد" أهلا وسهلا بك على مجانين وشكرا على ثقتك، ومتابعتك خدمة استشارات مجانين بالموقع.
هذا الإحساس أو قل هذا التفكير هو طبيعي الحدوث في مثل سنك ومرحلتك العمرية وهو جزء من التطور الطبيعي في الرشد المبكر، حيث يوجد نوع من خلل التوجه الجنسي وفي مناخ الشذوذ الذي تعيشه البشرية عموما اليوم ! لابد تشك بنفسك ! ويفترض أنه ينتهي مع الوقت ونمو التجارب في اتجاه معينن يتماشى مع التوجه الجنسي للشخص.
من المفيد إذن أن تطرح توجساتك هذه جانبا وأن تنمي علاقاتك واهتماماتك وتوسع دائرة نشاطاتك الاجتماعية وأن تحذر متابعة أفلام البغاء أو الأفلام الإباحية بكافة أشكالها، وحاول أن تجعل تخيلاتك أثناء العادة السرية تخيلات طبيعية قدر إمكانك.
ومرة أخرى أهلا وسهلا بك دائما على موقع مجانين فتابعنا بالتطورات.